Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 5 Lut 2001, 13:44:48 CET

On Sat, Feb 03, 2001 at 10:45:43PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
> Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 05:12:47PM +0100, Paweł Kołodziej napisał(a):
[snip]
> /** rejestruje urzytkoniwka na serwerze, zwraca przydzielony mu numer */
> int registerUser(char *nick,
> 		char *surname,char *firstname,
> 		char *email,
> 		int experienceLevel);
[snip]
> serwera, wysyła ten pakiecik. Serwer z pakietu odczytuje jaka funkcja i z
> jakimi parametrami została wywołana, wywyłuje tą samą funkcję, z tymi
> samymi parametrami, tyle że nie pochadzącą z miedzymordzia a z biblioteki
> "serwerowej" (którą podejmuje się napisać) i przesyla do klienta wynik.
>

> To jak zrobisz to ? W miare możliwości odpowiedz szybko (z góry dzięki
> za wspaniały kod :).

Okej. Jesli dobrze rozumiem mam zrobic cos w rodzaju RPC.
To nie jest zbyt trdune, wiec nie widze problemu. Poza jednym
malym. Brak dostepu do netu. Tzn. u nas w instytucie jest jakas
smieszna olimpiada i nie mam dostepu zbytnio, a za 2 dni jade do
domu i tam przez tydzien siedze, computer-less :)
Wiec jakies wyniki najwczesniej za tydzien.

Pocialem wucha na kawalki. Tzn. zrobilem w nim moduly i zaczalem
robic inny user-iface. Mam nadzieje ze to dzis commitne,
ale jak juz wspomnialem - net-access...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

How do I type `for i in *.dvi do xdvi $i done` in a GUI?
	-- Discussion in comp.os.linux.misc on the intuitiveness
          of interfaces

KGB DES Marxist
[Hello to all my fans in domestic surveillance]
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Albanian
$400 million in gold bullion kibo Honduras strategic
Ft. Meade SDI genetic arrangements Marxist Mossad bomb
ammunition Ft. Meade plutonium