Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 5 Lut 2001, 17:59:05 CET

Dnia Mon, Feb 05, 2001 at 01:44:48PM +0100, Michal Moskal napisał(a):
> [snip]
> [snip]

> Okej. Jesli dobrze rozumiem mam zrobic cos w rodzaju RPC.
> To nie jest zbyt trdune, wiec nie widze problemu.

Super.

> Poza jednym
> malym. Brak dostepu do netu. Tzn. u nas w instytucie jest jakas
> smieszna olimpiada i nie mam dostepu zbytnio, a za 2 dni jade do
> domu i tam przez tydzien siedze, computer-less :)
> Wiec jakies wyniki najwczesniej za tydzien.

no dobra. poczekam. Ale za to troche (niewiele) ci skompikuje zadanie:
otóż właśnie to międzymordzie powinno być odpowiedzialne za "cache"
raportów do wysłania. No chyba, że najdzie mnie ochota żeby samemu coś
takiego zrobić. W końcu tyle wolnego czasu już długo nie będe miał...

> Pocialem wucha na kawalki. Tzn. zrobilem w nim moduly i zaczalem
> robic inny user-iface. Mam nadzieje ze to dzis commitne,
> ale jak juz wspomnialem - net-access...

no i jeszcze "skonczyl" sie cvs. Niestety w wuch.c troche w miedzyczasie
pozmienialem. Miedzyinnymi calego main'a (a tam niewiele więcej było).
Co do samej modularyzacji. Ja bym to porozbijal troche bardziej:
- wybieraczki pakietow
- instalatoro/upgradery pakietow
- "opiniowaczki" pakietów

W takim ukladzie mozna by użwyać różnych wybieraczek, kombinowanych z
różnymi częściami przeprowadzającymi właściwą instalację. Tylko czy ktoś
tego potrzebuje ? Tak sobie tylko głośno myśle. Było by fajnie, jak byś
przed zniknięciem, zdążył zintegrować swoje zmiany z cvs'em.

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl