Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 14:45:35 CET

On Mon, Feb 05, 2001 at 05:59:05PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> no dobra. poczekam. Ale za to troche (niewiele) ci skompikuje zadanie:
> otóż właśnie to międzymordzie powinno być odpowiedzialne za "cache"
> raportów do wysłania. No chyba, że najdzie mnie ochota żeby samemu coś
> takiego zrobić. W końcu tyle wolnego czasu już długo nie będe miał...

Zrobilem to juz na dzisiaj, ale bez cache, ale to sie dorobi...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

	-- Unknown source

quiche Noriega counter-intelligence genetic jihad
Saddam Hussein FBI strategic explosion Ft. Meade ammunition
domestic disruption nuclear Rule Psix Panama Ft. Meade
Treasury supercomputer Rule Psix class struggle