Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Czw, 8 Lut 2001, 20:17:52 CET

On/Dnia Tue, Feb 06, 2001 at 10:14:12PM +0100, Paweł Kołodziej wrote/napisał(a)
> Mógłbyś to (kawałek sieciowy używany przy opiniowaniu) uczynić ipv6
> compatybile ? W repo modół installer/wuch. Myśle że zainteresuje cię plik
> src/net/inet.c. Ja nie posiadam niestety dostatecznej wiedzy na temat
> tego, jakie zmiany są konieczne (n i niebardzo mam jak to przetestowac)
done. Pozostaje tylko sprawdzić czy działa po ipv4 8) (bo jeśli zadziała
tzn, że po ipv6 też będzie działać).... muszę wogóle zacząć się wuchem bawić ;)

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]