Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 6 Lut 2001, 22:14:12 CET

Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 11:25:38PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> On/Dnia Sat, Feb 03, 2001 at 10:45:43PM +0100, Paweł Kołodziej wrote/napisał(a)
> A ja tylko przypomnę, że jak coś ma być sieciowego to _musi_ koniecznie
> ,,rozumieć'' ipv6 (poza ipv4 oczywiście ;).

Mógłbyś to (kawałek sieciowy używany przy opiniowaniu) uczynić ipv6
compatybile ? W repo modół installer/wuch. Myśle że zainteresuje cię plik
src/net/inet.c. Ja nie posiadam niestety dostatecznej wiedzy na temat
tego, jakie zmiany są konieczne (n i niebardzo mam jak to przetestowac)
Z góry dzięki.

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert