wuch + twin ale jak ?

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 24 Lut 2001, 14:12:36 CET

Dnia Sat, Feb 24, 2001 at 01:56:43AM +0100, Paweł Kołodziej napisał(a):
> Witam.
> Troche dokładniej (ale wciąż nie bardzo dokładnie) przyjżałem się
> twin'owi. Poniżej zamieszczam przemyślenia na temat "nowego" wucha.
> Były by fajnie jakbyście rzucili na to krytycznym okiem, i jeśli potrzeba
> zmieszali poniższe z błotem.
>
> Wucha zdekomponujemy na duzo większa liczbe modółów niż obecnie:
[..]
>  - modół "ftp" do którego odwołują się pozostałe gdy potrzeby jest jakiś
>    plik z sieci.

[...]
>    Obsługę modułu ftp też można tak załatwić: jakis
>    modól wysyłą broadcast "potrzebuje plik aaaa z ftp", mdól ftp go zciąga i
>    wysyła broadcast "plik aaaa z ftp jest dostepny jako plik xxx na lokalnym
>    dysku"

jednak musze wniesc autopoprawke. Powyzszego nie da sie w sensowny sposób
zaimpelentować przy modelyu jednoprocesowym. W związku z tym pobieranie
plikow z ftp bedzie musialo byc zrealizowane w postaci biblioteki, ktorej
funkcje beda wywolywane bezposrednio a nie przez broadcasty.
W miedzy czasie sama idea realizacji broadcastow troche mi sie
skomplikowla.
Chyba będzie najprościej jak napisze prototyp.

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert