wuch + twin ale jak ?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 26 Lut 2001, 15:44:38 CET

On Sat, Feb 24, 2001 at 02:12:36PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> [..]
>
> [...]
>
> jednak musze wniesc autopoprawke. Powyzszego nie da sie w sensowny sposób
> zaimpelentować przy modelyu jednoprocesowym. W związku z tym pobieranie
> plikow z ftp bedzie musialo byc zrealizowane w postaci biblioteki, ktorej
> funkcje beda wywolywane bezposrednio a nie przez broadcasty.
> W miedzy czasie sama idea realizacji broadcastow troche mi sie
> skomplikowla.
> Chyba będzie najprościej jak napisze prototyp.

Bynajmniej, da sie :) tzn biblioteka nie jest potrzebna. wystarczy
zrobic fork i jakies male buforowanie albo cus kolo tego.
W kazdym razie mozna to normalnie z modulem i broadcastem zrobic,
jakkolwiek z kilkoma procesami.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

The memory management on the PowerPC can be used to
frighten small children.
	-- Linus Torvalds

Albanian arrangements $400 million in gold bullion security
domestic disruption CIA Peking assassination Rule Psix
Noriega Serbian Kennedy smuggle jihad cracking terrorist
nuclear cryptographic Delta Force cryptographic