wuch + twin = nowa jakosc ?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 26 Lut 2001, 15:53:44 CET

On Sat, Feb 24, 2001 at 03:53:14PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Oczywiście. Ale mógłbyś napisać *aplikację* pracujacą w tym środowisku
> która służyłaby do interakcyjnego projektowania elementów interfejsu pod
> twin.

IMHO, najpierw toolkit (ttk?), później builder :)
Co do toolkitu, myślałem trochę o tym przez łikend (zamiast
kodować, eh...). Dalej nie jestem pewny kilku rzeczy:
1. w jakim języku to pisać, zanim zostanę zakrzyczany, że
w C, imho pisanie jakiegokolwiek gui (text | gfx) w języku
obiektowym jest znacznie prostsze. Chodzi o to, że to i
tak trzeba pisać obiektowo, a w C trzeba to symulować.
Da się (jak widać na przykładzie gtk+), ale nie jest to
zbyt czyste/przejrzyste (ten sam przykład). Mam już z grubsza
idee jak to napisać w C, ale kilka razy już się zabierałem do
textmode ui, kilka razy w C kilka w C++, w C++ naprawde wychodzi
prościej. Może objc? (ma tę zaletę, że go nie znam :)
2. inne sprawy są już bardziej od języka zależne...

pozdr
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A computer lets you make more mistakes faster than any
other invention, with the possible exceptions of handguns
and Tequilla.
	-- Mitch Ratcliffe

DES jihad Ortega North Korea Khaddafi counter-intelligence
PLO NSA arrangements Peking AK-47 Qaddafi Legion of Doom
jihad Cocaine spy DES Peking supercomputer Uzi