wuch + twin = nowa jakosc ?

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 26 Lut 2001, 21:38:20 CET

Dnia Mon, Feb 26, 2001 at 03:53:44PM +0100, Michal Moskal napisał(a):
> [...]

Nie. to niemożliwe. Autor twina chyba z góry założył, że nikt nie bedzie
używał jego dzieła, i robi co w jego mocy żeby dopiąć tego celu.

> [...]
> kodować, eh...). Dalej nie jestem pewny kilku rzeczy:
> 1. w jakim języku to pisać, zanim zostanę zakrzyczany, że
> w C, imho pisanie jakiegokolwiek gui (text | gfx) w języku
> obiektowym jest znacznie prostsze. Chodzi o to, że to i
> tak trzeba pisać obiektowo, a w C trzeba to symulować.
> Da się (jak widać na przykładzie gtk+), ale nie jest to
> zbyt czyste/przejrzyste (ten sam przykład). Mam już z grubsza
> idee jak to napisać w C, ale kilka razy już się zabierałem do
> textmode ui, kilka razy w C kilka w C++, w C++ naprawde wychodzi
> prościej. Może objc? (ma tę zaletę, że go nie znam :)

Brawo za odwage. W sumie C++ to niegłupie. Ale z drugiej strony -- pod X'y
jest tyle toolkitów w C (nawet poza gtk+) , więc jednak sie da. Narazie
jako większym problemem jawi mi sie osobowość autora (może podchodzę do
sprawy zbyt emocjonalnie). Kloczek tłumaczy mu że autoconf/make bedzie
super, i wogóle, sypie argumentami na lewo i parawo a makaroniarz
odpowiada w stylu "Ja sie tam nieznam. Moze i jest to fajne, ale ja
roziwjam twina bo to lubie. Autoconfa/make nie lubie (bo nie) wiec nie
wlacze tego do twina".  Kloczek oferuje mu już niemal 24 godzinny support
telefoniczny a koles "nie, bo nie".  Na moje argumenty w innej sprawie też
jest zaskakująco odporny. A czas leci...

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert