tob

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 28 Lut 2001, 15:36:20 CET

On Wed, Feb 28, 2001 at 01:16:19PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> z TV jak i inni piszący/znajacy TV szybko poszerzą ilość aplikacji
> pracujacych pod to środowisko.
> To jest *bardzo* ważne. W tym sensie radziłbym się w mniejszym stopniu
> skupiać na opisie interfejsu tego co bedziemy pisać, a raczej w większym
> stopniu na analizie TV i poprawkach jakiś zauważonych niedogodności
> czegoś co będzie w efekcie końcowym bardzo bliskie TV jeśli chodzi o
> interfejs. To podejscie pozwoli znacznie przyśpieszyć prace bo pozwoli
> założyć że wykonujemy port czegoś co jest dobrze znane i ugruntowane co
> najwyżej robiać niezbedne naszym zdaniem poprawki.

Hmmm, nie jestem przekonany. Tzn. w sprawie tej szybkości.
Pisanie czegoś od nowa, nie wiem jak innym, ale mi, wychodzi
szybciej niż adaptacja innych rozwiązań. Nie wiem do końca co chcemy
osiągnąć. Dalej nie wiemy w jakim to ma być języku. Jeśli mamy
się wzorować na tv (jeśli dobrze rozumiem) to C++. Nic innego.
Co do tego, co chcemy osiągnać. TV raczej nie jest przystosowane
do sieci, okienka obsługuje samo, tu mamy kapke inną sytuację.

> W optymalnym przypadku o ile nie zauwąy nikt jakiś niespójności w
> interfejsie TV to co zrobimy będzie się różnić conajwyżej
> szczegółami implementacyjnymi.
> Jezeli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości co do tego typu podeścia to
> radzę jeszcze raz zważyć w jednej łapie korzyści, a w drugiej
> niedogodności (będzie ich duuuużo mniej niż korzyści).

Nie sądze by było możliwe osiągnięcie choć pobieżnej
zgodności na poziome źródeł z tv. Z powodu innej filozofii systemu.
Ale zgadzam się, że warto się z tv zapozać, zanim się
weźmie do pisania czegoś takiego.

to tyle
--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

I've run DOOM more in the last few days than I have the
last few months. I just love debugging ;-)
	-- Linus Torvalds

South Africa KGB World Trade Center Uzi
counter-intelligence arrangements quiche strategic
[Hello to all my fans in domestic surveillance]
$400 million in gold bullion cryptographic Albanian NSA
Qaddafi CIA colonel arrangements jihad Kennedy spy