[malekith@pld.org.pl: tob]

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 28 Lut 2001, 20:18:30 CET

Dnia Wed, Feb 28, 2001 at 02:16:51PM +0100, Michal Moskal napisał(a):
> Ehlo,
>
> Zaczynam widzieć. Tj. ten cały toolkit. Przejrzałem na oczy
> gdy zobaczyłem gob'a. (dzięki Tomku za hint). Mamy 2 albo i
> więcej pieczeni na jednym ogniu. 1. mimo wszystko jest to C,
> można używać normalnego, dobrze przetestowanego kompilatora,
> 2. jest fajnie obiektowe (tak jak *my* chcemy, żeby było,
> a nie tak jak chciał Strostruop :),

chyba takla jak chcieli ludzie od GTK+ (mie nikt nie pytał, jak ma
wyglądać gob).

> 3. po co sobie ułatwiać
> życie jak można utrudniać: napisanie toolkitu to taki moderate
> challange, ale napisanie toolkitu i obiektowego rozszerzenia
> C to jest już challange :)))

Ten gob wygląda na już napisany...

> Super! I love this game! To jest
> po prostu piękne, napisać kawałek preprocesora, i odpadają
> te wszystkie chore problemy z self->super.super.super.next
> :) Piszę to w domu, zaraz się zabieram do kodowania :) Nic,
> nie tracę już czasu :)

Jak to bedziesz czytał to kod już pewnei będzie...

> Aha, jeszcze jedno, zestawiłem różne podejścia do
> problemu textmode Ui, głownie moje, bo są one raczej
> mało znane (zaryzykowałbym twierdzenie, że tylko
> mi :), dorzuciłem jeszcze tvision, port na linuxa,
> nie pamiętam gdzie to znalazłem... Efekt jest @
> ftp://ftp.pld.org.pl/people/malekith/ttk-tries.tar.bz2
> (jak się jeszcze nie rsynceło, to
> ftp://aleph-0.dhs.org/people/malekith/ttk-tries.tar.bz2).
> ok 400k (tvision jest spore). [ to dopiero po 14... wyklad ]

dużo kodu, mało syntezy.

> Hmm.. wyszło na to że nic nie zakodowałem...

To jeszcze nie zbrodnia. Czasem przychodzą takie chwile w życiu
programisty, że musi chwile pomyśleć.

> Ale za to zrobiłem
> taki opis jak to będzie wyglądać. Załaczam go. Proszę o pytania
> i uwagi. Przed lakturą attachmentu można pobieżnie zapoznać się
> z man gob, ale to nie powinno być konieczne. Ten attachment to
> fragment kodu to tob, w komentarzach jest co się pojawi w C.
> Napisanie czegoś takiego w wersji podstawowej to kwestia 3-7
> h. Więc jutro może coś commitne, chociaż jak widzę tę listę
> z programowania... :<

jaką liste ? nie kapuje. Moze później przemyśle twój kod.

> Co do kodu: sądzicie że osobne pliki w tob-h i tob-c są
> potrzebne? Co prawda to takie obiektowe... ale nie wiem
> czy konieczne.

Tak właściwie to nie wiem o czym piszesz, ale to chyba jakiś nieistotny
detal.

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert