tob

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Śro, 28 Lut 2001, 22:51:34 CET

Dnia Wed, Feb 28, 2001 at 06:06:32PM +0100, Michal Moskal napisał(a):
> On Wed, Feb 28, 2001 at 04:29:22PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Hmmm... ja coś widzę coraz wyraźniejsze rozbieżności między
> twinem a nami. Możliwe że sam pomysł usieciowienia TV
> (bez twina) nie byłby głupi.

Chyba doszliśmy do trzesienia ziemi, po którym bedziemy stopniowo
zwiekszac napiecie. Moze faktycznie olanie twin'a (wraz z jego autorem --
to jest prawie że główny argument) i zrobienie tego od nowa, na podstawie
solidnych założeń a nie jak przyznaje autor "pisal bez wyraznego pomyslu
jak to bedzie działało jako całość" nie było by głupim pomysłem.
Moglibyśmy zrobić pełny unicode, i co tam jeszcze nam potrzeba, a przy
okazji caly serwer zminimalizować do kilku funckji na krzyż. Teraz twin ma
45 tys. lini kodu, i IMHO niedługo przerośnie zdolnośic percepcyjne
autora. Będzie tak pokaleczony, że nikt już nie będzie mógł tam niczego
dodać. Słowem: może to jest tonący okręt ?
Z drugiej strony napisanie samego serwera to przynajmniej kilka tygodni,
jak nie misięcy, do tego dochodzi toolkit -- imho przerobienie zywcem TV na
nasz ewentualny nowy serwer bądź twin'a zajmie nam wbrew pozorom również
dużo czasu. A w tym czasie wuch będzie leżał i GNUśniał, bo nikomu nie
będzie się chciało do niego zajżeć, co się boleśnie odbije na
całokształcie PLD. (Z tym wpływem na pld moze trochę przesadziłem, ale
wydaje mi się, że uruchomienie systemu opiniowania by je co nieco
uzdrowiło).

Może już ktoś napisał to, czego szukamy ? Niemożliwe, że przez tyle czasu
nikt, poza tym włochem, nie wpadł na pomyśl tekstowych X'ow !

[...]
> Czyli biorę się znowu za toba, olać listę z programowania :>

jaką znów liste ?

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert