Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pią, 26 Sty 2001, 18:58:45 CET

Dnia Fri, Jan 26, 2001 at 03:55:20PM +0100, Lukas Dobrek napisał(a):

> Ja wiedzialem ze z nim tak bedzie:))

? z czym/kim ?

> Ale naprawdze sql jest chyba najlepszym
[mowa pochwalna o sql'u]
> i w C to nie powinno byc zbytnio skopmlikowane. Baze ktora bym proponowal to
> postgres bo chyba lepiej sie rozwija niz mysql.

Też mi się wydaje, że postgresql to jest to.

[...]
> Prawdo jest ze moje lenistwo podpowiada mi zeby zrobic to w perlu ale
> Honnor wrecz przeciwnie.:))

? pisanie w perlu jest niechonorowe ? no dobra. moze troszke. ale tylko
troszke ;)

BTW moglibyscie krytycznym okiem spojrzec na zaproponowana przezemnie
strukture bazy ?

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert