Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 29 Sty 2001, 13:42:21 CET

On Fri, Jan 26, 2001 at 06:58:45PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> ? z czym/kim ?

Pewnie ze mna :))) Bo ze mną tak jest, że jak coś pisze to pisze,
cała noc + dzień i tyle. Potem mi się nudzi :)

> ? pisanie w perlu jest niechonorowe ? no dobra. moze troszke. ale tylko
> troszke ;)

Pisaliście kiedyś coś większego w perlu? To idzie kapke opornie.
IMHO.

> BTW moglibyscie krytycznym okiem spojrzec na zaproponowana przezemnie
> strukture bazy ?
Krytycznym okiem wszystko jest ok. A reszta wyjdzie w praniu :)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use,
   it's just taking up space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
	-- From the Frequently Unasked Questions

Serbian kibo colonel counter-intelligence Soviet  jihad
Noriega Ortega jihad Cocaine fissionable ammunition quiche
[Hello to all my fans in domestic surveillance] NORAD AK-47
Clinton explosion Saddam Hussein DES