Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Pon, 29 Sty 2001, 21:58:44 CET

Dnia Mon, Jan 29, 2001 at 01:42:21PM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Pewnie ze mna :))) Bo ze mną tak jest, że jak coś pisze to pisze,
> cała noc + dzień i tyle. Potem mi się nudzi :)

Fajnie. mysle ze tyle czasu wystarczy ci na napisanie nowego/udoskonalenei
isteniejacego interfejsu do wuch'a...

> Pisaliście kiedyś coś większego w perlu? To idzie kapke opornie.

Wiekszeho nie. Dlatego tu bedzie (w mojej wizji swiata) dużo malych
programików...

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl