wuch + automateusz

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 30 Sty 2001, 18:26:39 CET

On Mon, Jan 29, 2001 at 09:55:40PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> jesli zmiana (jeszcze jej nie widzialem -- sory) polegala na zamianie
> w rpmmen.c z (linia 564, funckja rpmpkgs_install):
> if (pk->flags & TPKGINF_BASESYS_HEAD) {
> na
> if(pk->selected && pk->flags &TPKGINF_BASESYS_HEAD){
> to jest to ok.
> Jedyna zabezpieczenie jakie mozna zrobic to w prypadku stwierdzenie ze cos
> ma flage BASESYS a nie jest 'selected' to zapytanie usera czy to
> skorygowac.

Ehh... nie. Nie ustawiam zadnych flag po prostu jak pakiet
jest czytany z pliku. Tzn. flagi i tak nie powinny
byc usatwiane hjesli to nie plik RPMS/base.
Oznaczylem jako FIXME.

> hmm... wykonales to z szela, czy automatolek ci pomógł ?

pomogl :)

> fstab i lilo.conf juz chyba mogly by byc (z automatolka)

lilo jeztst generowane dopiero potem. pozatym i tak jest
go chyba lepiej wygeneorwac potem.

> Rpm juz poczedl na buildery ?
yap

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

DOS: n., A small annoying boot virus that causes random
     spontaneous system crashes, usually just before saving
     a massive project.  Easily cured by UNIX.  See also
     MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
	-- David Vicker's .plan

genetic Noriega BATF plutonium ammunition colonel Mossad
Honduras Serbian Semtex North Korea Kennedy cryptographic
CIA FBI Saddam Hussein Peking class struggle Clinton FSF