Problemy z uruchomieniem po instalacji z bootkietki...

Dariusz Wlodarczyk milley w mahle.pl
Śro, 31 Sty 2001, 09:38:19 CET

Witam,

Hehe kolejna instalacja i kolejne problemy ;-)) ale do rzeczy

Zainstalowalem system z najnowszego iso - uklad dyski scsi, reiserfs, grub
(tyle z mich zdaniem waznych w tym przypadku rzeczy).
Instalacja owszem poszla ale przy uruchamianiu nowego systemu mam "Unable to
mount root filesystem on 00:00" (no w kazdym razie podobnie) - moduly do
scsi i reisera z initrd poladowaly sie ok. (aaa swoja droga geninitrd sie
wali przy instalacji trzeba recznie robic)
Wiec instaluje od nowa tym razem z ext2 - to samo (wiec nie jest to reiser)
dalej zamiast gruba poszlo lilo no i pomoglo - podejrzewam wiec gruba (na
systemie bez scsi mialem to samo ale nie probowalem z lilo)- ale na czym
polega bug nie wiem i propozycji rozwiazania poza instalacja lilo niestety
nie mam...

to na tyle opisu problemu ;-)))

pozdrawiam
milley