Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 26 Sty 2001, 16:22:22 CET

On Fri, Jan 26, 2001 at 03:55:20PM +0100, Lukas Dobrek wrote:

> Ja wiedzialem ze z nim tak bedzie:)) Ale naprawdze sql jest chyba najlepszym
> rozwiazaniem. Ja nie wspominalem i nim na poczatku bo wydawalo mi sie ze jest
> to dosyc oczywiste. Moim zdnaiem powinnismy urzywac SQL bo to jest wlasciwe
> narzedzie do trymania duzej bazy danych. A to bedzie dosyc duza baza danych. I
> w zasadzie wszystko jest w nim zrobione i nie trzeba wszystkiego pisac samemu.
> Teraz interfeisik do tego mozna napisac wiecej niz banalnie prosto w perlu. Ale
> i w C to nie powinno byc zbytnio skopmlikowane. Baze ktora bym proponowal to
> [...]

Ok. To ja sie poddaje. Znaczy zarzucam co napisałem. Może się kiedyś
przyda. Zajmę się może bootkietka do automatołka.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Keep me informed on the behaviour of this kernel..
As the `BugFree(tm)` series didn't turn out too well, I'm
starting a new series called the `ItWorksForMe(tm)` series,
of which this new kernel is yet another shining example.
	-- Linus, in the announcement for 1.3.29

Uzi kibo cryptographic KGB Ortega cracking nuclear
Ft. Bragg Saddam Hussein cryptographic class struggle radar
KGB NORAD Qaddafi Legion of Doom PLO Saddam Hussein Nazi
NORAD