wuch

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 18 Sty 2001, 08:05:42 CET

On Wed, Jan 17, 2001 at 06:47:31PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
> Mógłbyś przybliżyć co robiłeś i dlaczego zakończyło się to niepowdzeneim
> (może przyda się to na przyszłość)
We wszystkich przypdakach było podobnie. W wuchu wszedłem do "upgradable
packages" i zaznaczyłem wszystko (lub prawie wszystko, po pobierznym
odfiltrowaniu) a potem różnie:

1. Po upograde'dzie lilo zrestartował mi się serwer (już z innych
powodów) i nie wstał, bo /boot/map było niekatualne. W sumie dziwne że
"lilo" nie zostało wywołane w %post.
2. Miałem wyłączone nscd w /etc/rc.d (wiedząc że ten demon potrafi
sprawiać problemy). Pu upgradzie wuchem zrobiło się "chkconfig --add", i
po najbliższym reboocie nscd wstał. Potem padł i przez ponad dwa dni
system był niedostępny.
3. Siadł neworking w trakcie upgradu kilkunastu pakietów wuchem.
/etc/rc.d/init.d/network restart zawiesiło system. Tego nie potrafię
wytłumaczyć no i trudno tu winić wucha, ale tak było.

Dodam, że poz zabawą wuchem system działa bardzo stabilnie (uptime
przerywany tylko upgradem kernela)

Pozdrowienia,
	Jacek