wuch

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 18 Sty 2001, 10:27:56 CET

Dnia Thu, Jan 18, 2001 at 08:05:42AM +0100, Jacek Konieczny napisał(a):
> We wszystkich przypdakach było podobnie. W wuchu wszedłem do "upgradable
> packages" i zaznaczyłem wszystko (lub prawie wszystko, po pobierznym
> odfiltrowaniu) a potem różnie:
>
> 1. Po upograde'dzie lilo zrestartował mi się serwer (już z innych
> powodów) i nie wstał, bo /boot/map było niekatualne. W sumie dziwne że
> "lilo" nie zostało wywołane w %post.

rozumiem ze serwer zrestartowal sie juz po zakonceniu dzialania przez wucha.
Co do skryptu %post. W pliku install.stdout (czy rownie ituicyjna, podobna
nazwa) w biezacym katalogu, jest zapisywanny caly ouptut z skrytpow. Nie
bylo tam wpisow o lilo ?

> 2. Miałem wyłączone nscd w /etc/rc.d (wiedząc że ten demon potrafi
> sprawiać problemy). Pu upgradzie wuchem zrobiło się "chkconfig --add", i
> po najbliższym reboocie nscd wstał. Potem padł i przez ponad dwa dni
> system był niedostępny.

na tresc  skryptow %post (bo to w nich pwenie bylo to chkconfig) wuch
ma niewuielki wplyw. No ale komuniakty z nich moglby pokazywac (wtedy
zorintowal bys sie pewnie co siestalo). Wrzuce do todo.

> 3. Siadł neworking w trakcie upgradu kilkunastu pakietów wuchem.
> /etc/rc.d/init.d/network restart zawiesiło system. Tego nie potrafię
> wytłumaczyć no i trudno tu winić wucha, ale tak było.

fakt. to raczej nie wuch.

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl