system opiniowania pakietów

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 18 Sty 2001, 21:29:34 CET

Dnia Thu, Jan 18, 2001 at 02:13:09PM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Może inaczej rozumiemy słowo raport. Mi chodziło o statystyki,
> oglądanie wtyników a nie opiniowanie ;)

Sens słowa raport wedłóg Pawła K (troche spaczony) :
Chodzilo mi o sytuacje gdy user wacha się czy instalować php_veryNew
czy nie. No to ogląda sobie _raport_ czyliilu suerow to instalowalo, ilu
to działało, ilu z nich mialo glibca w wersji _takiej jak on_ ile w
starszej ilu w nowszej (to samu dla innych pakietów wymaganych przez php.

> Chyba wszystko ok.

A może poprostu nikt tego nie przeczytał ?
Jeśli w pożądku to co ? robimy to wedłóg takigo planu ?

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert