automatołek itp.

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 22 Sty 2001, 19:02:21 CET

Hello,

zamierzam właśnie zrobić alternatywny bootdisk.
Tzn. dla automatołka. Chcę to zrobić w ten sposób
żeby się pytał o tryb [bootkietka/automateusz]
i jak ktoś da automatołka, to jest proszony
o drugą dyskietke. Tych druigch dyskietek
chce zrobić 2 aleternatywne:

1. cd-dyskietka - do instalacji z cdka
2. net-dyskietka - każdy wie do czego ;)

Tzn. chciałem poznać Waszą opinie co do tych 2 dyskietek.
Bo że jest potrzebna druga dyskietka
oprócz bootdisk.img jest pewne, nie ma szans
zeby sie wszystko na pierwszej zmiescilo.
Mam zamiar tam od razu wrzucic wszystko co
potrzbne zeby biedni ludzie nie musieli z -pkg
kombinowac.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Avoid the Gates of Hell.  Use Linux
	-- unknown source

Ft. Meade Marxist nuclear Delta Force SDI fissionable FBI
PLO Legion of Doom Saddam Hussein radar Soviet  Marxist
Ortega class struggle NORAD kibo North Korea North Korea
World Trade Center