Opinia o opiniowaniu ;)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 26 Sty 2001, 13:50:43 CET

On Thu, Jan 25, 2001 at 10:20:03PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> :) mowilem. Odpusc sobie C. Tu potrzeba pare linijek w powiedzmy perlu.
> Prawie cala inteligencje bedzie mozna wydusic z postgresa via sql.
> Dalej twierdze że robienie togo w c to masochizm (i pośrednio sadyzm ;).
> A w perlu jest ladne, proste DBI które w dodatku dziala nie tylko z
> postgresem ale różnież z mnóstwem innych bazek (z informixem i oraclem
> wlacznie), a zamiana jednej na inna to doslowanie zmiana jednego wyrazu w
> pliku.

Taka moja masochistyczna dusza. Zobaczymy...

> Nie lubisz gdy UOP sie nudzi ?

A za co im płacą.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A bug in the code is worth two in the documentation.

genetic $400 million in gold bullion cryptographic
SEAL Team 6 ammunition NSA PLO NSA NORAD quiche Albanian
security ammunition Waco, Texas colonel Panama Peking
Khaddafi BATF Ft. Bragg