Opiniowanie pakietow -- baza danych i nie tylko

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 26 Sty 2001, 19:39:49 CET

Hmmm. Wiesz ja jestem dziwny i kiedyś napisałem shella bez libc. :)

> ok.

nic nie wysyłam. tzn. widzę że lepiej bedzie w perlu/php więc,
nie będe tracić czasu.

> "upgrade z poprzedniej wersji"
> "sktrypty preinst"
>
> Wtedy jak ktos ma ochote popracowac na upgradeami pakietow z poprzednich
> wersji to bierze sobie jedna statystyke zawierajaca opinie dotyczace
> funkcji o numerze jakims tam.  Jesli zrobimy wiele tabel z opisami funkcji
> w wielu jezykach i w kazdej az nich funkcja o takiej samym znaczeniu
> bedziem miala taki sam numer, i koles bedzie tez mogl uwzglednic opinie
> obcokrajowcow.

Ok. juz rozumiem.

> tzn. co na przyszlosc ? IMHO obie pozycje sa raczej konieczne.

chodzilo mi o trzymanie tego info o kompach.

> [1] żeby była jasność. Bardzo lubie C (to mój ulibiony język), ale nie na
>     siłe.

Masz rację...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

main(){int a;while((a=getchar())!=-1)putchar(a^getchar());}

Treasury counter-intelligence plutonium CIA terrorist
Honduras domestic disruption jihad PLO CIA Honduras Peking
strategic PLO Honduras Peking Qaddafi counter-intelligence
Uzi KGB