2.4 - ?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 5 Lip 2001, 10:42:53 CEST

On Wed, Jul 04, 2001 at 08:00:55PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Bez sensu zaczynać od ładowania tony dyskietek. Jeśli już to
> dyskietki powinny być proszone dalej.

W sumie racja. Ale roota przeniesc trzeba i tak w linuxrc.

> Masz pivot_root w busyboxie?
> wiem, wiem, to jeden syscall ;)

Mam :)

> Nawet na dyskietce 2.88 nie wszysko co potrzebne musi się zmieścić
> (jednocześnie ide,scsi i old-cd mogą nie wejść)

Chyba raczej wejda... Przynajmniej tak mi sie wydaje.

> Poza tym nadal nie widzę powodów do zarzucenia koncepcji osobnych
> bootkietek do różnych celów. Najwyżej trzeba będzie zrobić więcej podziałów.
> Machanie dyskietkami jest wyjątkowo wq....

Zgadzam sie z Toba :) Byc moze zmiescimy sie na jednej dyskietce.
Ale powinna istniec mozliwosc uzycia wiekszej ich ilosci.

> A zrezygnować z dyskietek (tzn tylko CD) nie można.

Oczywiscie :)

> Tak czy owak, zacznijcie od przygotowania przyciętego kernela.
> W żadnym wypadku proszę nie psuć bieżącego instalatora - jeśli już
> to zrobimy brancza.

2.4 jest jakies 100-150k wieksze od 2.2. Wiec wciaz sa szanse na jedna
dyskietke. (chodzi przedewszystkim o wersje *_net_*, ew. mozna zrobic
osobno nfs i ftp/http, to powinno oszczwedzic troche miejsca, albo
jeszcze bardziej rozbic moduly).

> Najlepiej żeby kernel był robiony jednak w oddzielnym specu,
> z następujących powodów:
> 1. żeby można go było samemu skompilować (kompilowanie dziesieciu wersji
>    z głównego speca nie wchodzi u mnie w rachubę).
> 2. nie wszystkie łaty są potrzebne
> 3. może się okazać konieczne paczowanie kernela które w normalnym systemie
>    byłoby niedopuszczalne.

Robienie kernela jest meczace. Czesc lat jest wazna dla stabilnosci,
lub startu na dziwnych systemach. Powyzsze argumety odnosza sie
rownież do 2.2, a jakoś jedziemy na normalnym.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-