2.4 - ?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 5 Lip 2001, 17:19:32 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Robienie kernela jest meczace. Czesc lat jest wazna dla stabilnosci,
> lub startu na dziwnych systemach. Powyzsze argumety odnosza sie
> rownież do 2.2, a jakoś jedziemy na normalnym.

Ale część łat jest istotna dla routerów i zupełnie niepotrzebna.

linux-BOOT.spec ciągle jest w repo. Przyjrzyj mu się jaki jest śliczny.
Myślałem żeby go zaadaptować do 2.4

Jedziemy na normalnym ze względu na pcimcie, w 2.2.19 trzeba było specjalnie dodawać
i się Sebastianowi nie chciało więc mnie namówił do powrotu do kernel.spec.
W 2.4 z tym już nie ma problemu.

Robienie BOOT w kernel.spec jest wkurzające, bo najdrobniejsza poprawka wymaga
przekompilowania całości. Ja nie mam do cierpliwości robić tego u siebie, a nawet kennemu
zajmuje to sporą chwilę.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)