klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 11 Lip 2001, 23:29:01 CEST

--s+ <ser w metalab.unc.edu> writes:

> --->[Quoting PLD CVS <pld-cvs-commit w pld.org.pl>:]

> ja już się pogubiłem - o co tu chodzi, panowie??

Chodzi o to że znowu nie wiadomo o co chodzi.
Zapytaj kloczka co mu sie znowu w rc-boot nie podoba.

Ja chcę testować i robić dalej instalator, to tego potrzebuję
żeby pakiety z ftepa współdziałały z nim. A nie zapowiada się by rc-boot
szybko się na ftepie pojawił.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)