klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 12 Lip 2001, 10:19:25 CEST

On Wed, Jul 11, 2001 at 11:29:01PM +0200, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:

> Chodzi o to że znowu nie wiadomo o co chodzi.
> Zapytaj kloczka co mu sie znowu w rc-boot nie podoba.
>
> Ja chcę testować i robić dalej instalator, to tego potrzebuję
> żeby pakiety z ftepa współdziałały z nim. A nie zapowiada się by rc-boot
> szybko się na ftepie pojawił.
Znaczy zeby nie było ja się wkurwiłem i więcej rc-boot nie robie.
Wszytsko jest w CVS na GPL więc robta co chceta.

Pozdrawiam
Lukasz

--
Łukasz Dobrek