klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Czw, 12 Lip 2001, 13:54:05 CEST

On 11 Jul 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Chodzi o to że znowu nie wiadomo o co chodzi.
> Zapytaj kloczka co mu sie znowu w rc-boot nie podoba.

Wczoraj troche rozmawialiśmy o rc-boot ale nie skończyłem jeszcze mian
wedle tych ustaleń jakie padły w końcu. Powinienem to skończyć w
najbliższych godzinach.

Przy ioazji. Na ftp leżą obrazy iso z poczatku miesiąca. Od tego czasu
zmieniło się juz sporo i to zarówno w pakietach jak i instalwtorze.
Pytanie: jakie są przeciwskazania żeby regenerować iso co dzień drugi z
instalatorem włącznie i co jest do tego potrzebne ? (które skrypty z /stat
za co odpowiexdają ?)

> Ja chcę testować i robić dalej instalator, to tego potrzebuję
> żeby pakiety z ftepa współdziałały z nim. A nie zapowiada się by rc-boot
> szybko się na ftepie pojawił.

Raczej szybko.

kloczek