klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 12 Lip 2001, 13:24:26 CEST

--->[Quoting Lukas Dobrek <dobrek w itp.uni-hannover.de>:]

> Znaczy zeby nie było ja się wkurwiłem i więcej rc-boot nie robie.
> Wszytsko jest w CVS na GPL więc robta co chceta.

Dalej nie rozumiem o co chodzi - dlaczego sie ktos na kogoś
ma wqrwiać? CO jest grane? I podstawowe pytanie: jakie są
przeszkody, aby rc-boot nareszcie powstało?

--
			http://ibiblio.org/ser/
current projects: {linuxdoc|gnu}.org|{hyperreal|pld.org}.pl|maxweber.net