klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 12 Lip 2001, 20:32:15 CEST

On Thu, Jul 12, 2001 at 06:50:48PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On 12 Jul 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> [..]

> Zrobiłem to ja bo było brak miejsca na byuilderze.
> Dlaczego nie może to być regenerowane wręcz codziennie ? i/lub dlaczego
> nie było to regenerowane pzrez ostanie niemal dwa tygodnie (patrzac po
> commit logach troche się pozmieniało).
Na FTP powinna leżeć tylko wypróbowana bootkietka, bo tak to każdy po
ściągnięciu PLD będzie musiał jeszcze przez tydzień ciągnąć obrazy
dyskietek, bo nie będzie wiadomo która zadziała.
Nie przesadzajmy z automatyzacją. Jak chcesz, to se ściągnij co potrzeba
(ale nie mnie pytaj co to) i sobie wygeneruj. Ale przypadkiem nie
wystawiaj tego na FTP.

Pozdrowienia,
        Jacek