klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Czw, 12 Lip 2001, 21:47:43 CEST

On Thu, 12 Jul 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Na FTP powinna leżeć tylko wypróbowana bootkietka, bo tak to każdy po
> ściągnięciu PLD będzie musiał jeszcze przez tydzień ciągnąć obrazy
> dyskietek, bo nie będzie wiadomo która zadziała.

Jacek tylko tu jest pewne zapętlenie. Nie mozan nazwać pewnego zasobyu
wypróbowanym i ile szerokie próby nie są pzreprowadzane.
O ile dzień w dzień zmieniaja się pakiety to równie dobrze po każdej
istotej zmianie powonny ulec zmianie obrazy dyskietek startowych.

> Nie przesadzajmy z automatyzacją.

Nie widze tu żadnej przesady. Wręcz odwrotnie - angażowanie kofgokolwiek w
regeneracje reczną tych zasobów uważam za marnotrastwo czasu.

> Jak chcesz, to se ściągnij co potrzeba (ale nie mnie pytaj co to) i
> sobie wygeneruj. Ale przypadkiem nie wystawiaj tego na FTP.

Kwestia, że nie mam potrzeby po każdje zmianie wykonywać czegoś takiego, a
autor zmiany w instalatorze o ile jest pewien, że to co zrobił jest dobre
w przeciagu kolejnych dni powinien zyskać resztę pewności że praktyka
potwierziłą że miał rację. Chodzi tylko oto żeby ni dodchodziło do tego,
że przez żadkie wykonywanie obrazów bedą wychodzić błedy wprowadznone
kilka czy kilkanaście dni wczęsniej czyli na tyle dawno że w ferworze
kolejnych zmian traci się orirntację w tym że chodzi o konsekwencje zmiany
wykonanej dużo wczęsniej.

Jeżeli pewne zmiany nie są dokoczone to można tu przyjąć dokładnie taką
samo metodologię jaj z zasobami na www. W źródłach jest etykieta CURRENT i
ktoś kto skończył cykl zmian kiedy już jest pewien że wszysttko jest
kompletne przesuwa etykietę na nowe miejsce. Dzemikdzięki temu nie ma
wogóle zawracanai głowy z tym co jest serwowane z www.pld.org.pl i podonie
tak samo mogłoby być z obrazami dyskietek instalacyjnych. W tej chwili
misiek i Rafał ostanio tańcowali nad obrazami i nikt nie jest w stanie
powiedzieć kiedy bedą kolejne wersje zasobów (po mimo wprowadzanych
poprawek i zmian). W razie choćby wyjazdu na wakacje i wykrycia czegoś co
mżnaby bez nich poprawić poprawka byłaby możliwa do wprowadzenia bez
pomocy kogolwiek .. co więcej nikt nie musiałby sobie zawracać głowy tego
typu czynnościami i wiadomo by było że po +- jednym dniu poprawiony zasób
pewnikiem wejdzie do eksploatacji i całosć weryfikacji działania
insstalatora pójdzie wąłsnym torem.

Generowanie iso chciałbym wstawić do crona raz dziennie w nocy.W /stat są
trzy skrypty: geniso, geniso.small geniso-poldek. Którego użyć ?
Co mam zrobić konkretnie żeby zregenerować jeszcze zasoby z dyskietkami
startowytmi ?
Ustawi sie to raz i będziemy mogli dzięki temu zapomnieć o tym niam na
zwasze.

kloczek