klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 12 Lip 2001, 21:36:39 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Zrobiłem to ja bo było brak miejsca na byuilderze.

To oddawaj bo chcę uaktualnić ;)

> Dlaczego nie może to być regenerowane wręcz codziennie ? i/lub dlaczego
> nie było to regenerowane pzrez ostanie niemal dwa tygodnie (patrzac po
> commit logach troche się pozmieniało).

Oj, chyba coś nie na bieżąco jesteś, pliki w /installer mają daty 9 lipiec:
Zajrzyj no tu koniecznie, bo obawiam się że nie w ten katalog patrzyłeś:

http://www.pld.org.pl/distrib/install/

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)