klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Pią, 13 Lip 2001, 13:12:20 CEST

On Fri, 13 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> Generowanie ISO raz dziennie to generowanie straszliwego ruchu na
> mirrorach ponieważ to ISO musi się rozpropagować.
> Proponuje raz na tydzień ewentualnie co 3 dni.

OK. Tak czy inaczej nie jest ważne jak często tylko żeby to było
regularnie (może być nawet i jeszcze rzadziej np. co tydzień) i żeby o
kwestii generowania można było w pewnymn sensie zapomnieć.

kloczek