klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 13 Lip 2001, 12:59:57 CEST

On Thu, Jul 12, 2001 at 09:47:43PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Generowanie iso chciałbym wstawić do crona raz dziennie w nocy.W /stat są
> trzy skrypty: geniso, geniso.small geniso-poldek. Którego użyć ?
> Co mam zrobić konkretnie żeby zregenerować jeszcze zasoby z dyskietkami
> startowytmi ?

Generowanie ISO raz dziennie to generowanie straszliwego ruchu na
mirrorach ponieważ to ISO musi się rozpropagować.
Proponuje raz na tydzień ewentualnie co 3 dni.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/