klakier: bootdisk/batch-installer installer-boot installer-pkgs installer-validate

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 13 Lip 2001, 19:23:53 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> katalogu roboczym. Zresztą .. jak uważasz. CURRENT miałoby być tylko

Tak uważam. Rozumiem argumenty, nie zmienia to jednak faktu że
dla mnie system z CURRENT jest niepotrzebną komplikacją. Nie
korzystam z niego (przy www od razu daję 'cvs tag' bo nie po to poprawiam
żeby to leżało tylko żeby sią poprawka ukazała). I nie bardzo widzę żeby ktoś
inny korzystał.
Według mnie jest niepotrzebny i nie chcę go do instalatora.

Poczekaj trochę aż się instalator ustabilizuje i wtedy zwyczajnie będzie
można budować z HEAD.

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)