poldek: wsparcie dla wielu płyt po stronie klienta?

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 17 Lip 2001, 09:56:54 CEST

poniedziałek 16/07/2001 18:44:39, Rafał Kleger-Rudomin:

> Czołem!
>
> Poldek już sprawnie dzieli pakiety miedzy płytkami,
> jednak nie bardzo wiem czy i jak można go wykorzystać
> do instalowania z wielu płyt.

Zrobiłem to po najmniejszej lini oporu, więc może wyglądać
topornie:

- na każdej z płyt, w / jest plik który identyfikuje płytę (CDID)
- wszystkie indeksy są nagrane na pierwszej płytce.

"Zmieniaczem" jest skrypt vfjuggle, który na podstawie URLa w postaci

cdrom://CDID/PATH

prosi w razie potrzeby o zmianę płyty, a indeksy traktuje szczególnie
kopiując je do cachedir/.

poldekrc do takiego przypadku wygląda jak poldekrc.sample-cdrom,
czyli dla 3 płyt, gdzie CDID jest w postaci cdrom_NO, a poszczególne
indeksy (poza pierwszym) umieszczone na pierwszej płycie w katalogach cdNO/:

source  = cdrom://cdrom_1/PLD/RPMS/

source1 = cdrom://cdrom_1/cd2/PLD/RPMS/
prefix1 = cdrom://cdrom_2/PLD/RPMS/

source2 = cdrom://cdrom_1/cd3/PLD/RPMS/