poldek: wsparcie dla wielu płyt po stronie klienta?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 18 Lip 2001, 21:40:31 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> poniedziałek 16/07/2001 18:44:39, Rafał Kleger-Rudomin:

> Zrobiłem to po najmniejszej lini oporu, więc może wyglądać
> topornie:

Jakoś to zniosę :>

> - na każdej z płyt, w / jest plik który identyfikuje płytę (CDID)
> - wszystkie indeksy są nagrane na pierwszej płytce.
>
> "Zmieniaczem" jest skrypt vfjuggle, który na podstawie URLa w postaci
>
> cdrom://CDID/PATH
>
> prosi w razie potrzeby o zmianę płyty, a indeksy traktuje szczególnie
> kopiując je do cachedir/.
>
> poldekrc do takiego przypadku wygląda jak poldekrc.sample-cdrom,
> czyli dla 3 płyt, gdzie CDID jest w postaci cdrom_NO, a poszczególne
> indeksy (poza pierwszym) umieszczone na pierwszej płycie w katalogach cdNO/:

Czy pierwszy indeks musi być dla całości?
A reszta dla pozostałych płyt?

> source  = cdrom://cdrom_1/PLD/RPMS/
>
> source1 = cdrom://cdrom_1/cd2/PLD/RPMS/
> prefix1 = cdrom://cdrom_2/PLD/RPMS/
>
> source2 = cdrom://cdrom_1/cd3/PLD/RPMS/
> prefix2 = cdrom://cdrom_3/PLD/RPMS/
>
> cdrom_get = "/usr/bin/vfjuggle %d %Pn"

Hmm, taki drobiazg - nie da rady dać tego z linii poleceń?
Bo tak musiałem tworzyć /root/.poldekrc na bootkietce.
Tak tylko marudzę :)

> Skrypt vfjuggle używa awka.

Trudno, na potrzeby instalatora napiszę swój :)

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)