poldek: wsparcie dla wielu płyt po stronie klienta?

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Czw, 19 Lip 2001, 17:28:10 CEST

środa 18/07/2001 21:40:31, Rafał Kleger-Rudomin:

> Czy pierwszy indeks musi być dla całości?
> A reszta dla pozostałych płyt?

Nie, nie, każdy z indeksów odpowiada jednej płycie, czyli
wystatczy zrobić cp /iso-N/RPMS/packages* /iso-main/cd-N/.

Poniższe mogłoby wyglądać równie dobrze tak:

source0  = cdrom://cdrom_1/PLD/RPMS/
prefix0  = cdrom://cdrom_1/PLD/RPMS/

albo, gdyby "dla porządku" chcieć umieszczać wszystkie indeksy w /cd\d+/:

source0  = cdrom://cdrom_1/cd1/PLD/RPMS/
prefix0  = cdrom://cdrom_1/PLD/RPMS/

> Hmm, taki drobiazg - nie da rady dać tego z linii poleceń?
> Bo tak musiałem tworzyć /root/.poldekrc na bootkietce.
> Tak tylko marudzę :)

Co prawda pary source/prefix można podać z cmdl, w kolejności
source - prefix:

$ poldek -s ... -P ... -s ... -P ...

I na upartego można dorobić też *_gety, tylko czy nie wygodniej taki
konfig wygenerować przy robieniu iso i włożyć na pierwszą płytę?
Wtedy instalator nie musi wiedzieć z ilu płyt składa się całość.