tmpfs

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 13 Cze 2001, 12:44:53 CEST

On Wed, Jun 13, 2001 at 12:08:05PM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Jeśli będzie devfs to devtps jest zbędne.

Hmmm... to wiem. Ale może by można całkiem UNIX 98 pty wywalić?
Nie ma chyba na bootdisku żadnego softu, który z tego korzysta
(sshd, telnetd, xterm, screen to jest ten typ programów).

> devfs rozwiąże też sprawę
> konieczności umieszczania plików urządzeń na initrd i ich dorabiania w
> przypadku gdy ktoś ma jakiś nietypowy układ np dysków (30 dysków SCSI
> złożonych na 10 soft. macierzy RAID5)

Tylko nie wiem czy nie będzie konieczności wstawienia devfsd.
Ale można by też parę linków ręcznie porobić.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-