poldek: format pliku Packages

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 20 Cze 2001, 16:47:03 CEST

środa 20/06/2001 15:52:17, Rafał Kleger-Rudomin:

> Do Pawła Gajdy:
> Czy zamierzasz jeszcze manipulować przy formacie?
> Jeśli nie, spróbuję przycisnąć Janka żeby zapuścił automatyczne
> generowanie na builderach...

Na razie nie, zresztą przy obecnym formacie w razie zmian
dość łatwo będzie zachować zgodność wstecz.

Zastanawiam się nad zmianą domyślnej nazwy Packages na
rpm.dir albo packages.dir (albo poldek.dir?) do tego
skrypt mk{rpm|packages}dir - analogicznie
do fonts.dir i mkfontdir.

Packages z tego co pamiętam używane jest w Debianie przez
apta, kolejne jest w /var/lib/rpm/Packages...
Jak dotąd prócz mnie chyba tylko Ty używasz poldka, więc
zmiana nie będzie zbyt uciążliwa ;-)
?