poldek: format pliku Packages

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 20 Cze 2001, 17:33:12 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> środa 20/06/2001 15:52:17, Rafał Kleger-Rudomin:

> Na razie nie, zresztą przy obecnym formacie w razie zmian
> dość łatwo będzie zachować zgodność wstecz.
>
> Zastanawiam się nad zmianą domyślnej nazwy Packages na
> rpm.dir albo packages.dir (albo poldek.dir?) do tego
> skrypt mk{rpm|packages}dir - analogicznie
> do fonts.dir i mkfontdir.
>
> Packages z tego co pamiętam używane jest w Debianie przez
> apta, kolejne jest w /var/lib/rpm/Packages...
> Jak dotąd prócz mnie chyba tylko Ty używasz poldka, więc
> zmiana nie będzie zbyt uciążliwa ;-)
> ?

Ano właśnie.
Hmm. I tu pytanie, pewnie drażliwe: Czy wykorzystanie bazy apta czy wucha
nie wchodzi w rachubę?

Jeśli nie to zmień nazwę jak Ci pasuje...
Nimniej to już będzie trzeci osobny system...

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)