poldek: format pliku Packages

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 22 Cze 2001, 15:23:00 CEST

piątek 22/06/2001 11:34:41, Rafał Kleger-Rudomin:
> BTW: Czy poldek sprawdza konflikty plików przed rozpoczęciem instalacji?

Połowicznie tzn. sprawdzane są rozmiary, a nie są sprawdzane
sumy MD5 (nie są w ogóle przechowywane w indeksie). Pocieszające
jest to że nie wyłapałem konfliktu tylko sum MD5 w PLD, ale i tak
jest todo dorobienia. Mówię oczywiście o install-dist, w pozostałych
przypadkach konflikty sprawdza i tak rpm.

> Jak chcesz zmieniać nazwy to IMHO packages.dir jest najlepsze (i packages.dir.gz)

Dzięki, nie mogłem się zdecydować :-)