[malekith@pld.org.pl: tob]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 1 Mar 2001, 10:46:48 CET

On Wed, Feb 28, 2001 at 08:18:30PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> chyba takla jak chcieli ludzie od GTK+ (mie nikt nie pytał, jak ma
> wyglądać gob).
>
> Ten gob wygląda na już napisany...

Hmmm. You don't get it:) Ja się tylko przyjrzałem gobowi,
a napisałem sam :) Właśnie commitnąłem pierwsza działającą
wersje, CVS: tob. A co do pytania to się raz pytałem i
powtarzam: what d'ye think about it? Co zmienić? Etc...

> Jak to bedziesz czytał to kod już pewnei będzie...

Aha... spałem dziś 4h, ale jest napisane :>

> To jeszcze nie zbrodnia. Czasem przychodzą takie chwile w życiu
> programisty, że musi chwile pomyśleć.

:) już się poprawiłem :>

> jaką liste ? nie kapuje. Moze później przemyśle twój kod.

Hmmm, niektórzy jak studiują to maja ćwiczenia, na ćwiczeniach
listy. One są bez sensu i zabierają dużo czasu. Jeden
z przedmitów to programowanie :))

Właśnie nie jestem pewny...

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Q: Why shouldn't I simply delete the stuff I never use,
   it's just taking up space?
A: This question is in the category of Famous Last Words..
	-- From the Frequently Unasked Questions

Marxist Clinton DES cracking NORAD terrorist Rule Psix Uzi
Treasury genetic terrorist
[Hello to all my fans in domestic surveillance]
World Trade Center South Africa KGB BATF BATF arrangements
security Panama