[malekith@pld.org.pl: tob]

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 4 Mar 2001, 00:47:05 CET

Dnia Thu, Mar 01, 2001 at 10:46:48AM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Hmmm. You don't get it:) Ja się tylko przyjrzałem gobowi,
> a napisałem sam :) Właśnie commitnąłem pierwsza działającą
> wersje, CVS: tob. A co do pytania to się raz pytałem i
> powtarzam: what d'ye think about it? Co zmienić? Etc...

Ech.... naprawde sadzisz, że do pisania toolkitu niezbedny jest nowy jezyk
? takim postepowniem możesz doprowadzić do sytuacji, gdy bedziesz jednyna
osoba mogaca z niego skozystac (z drugiej strony, postep musi byc ;) )

> Aha... spałem dziś 4h, ale jest napisane :>

Moze obejze. BTW nie da sie tego zalatwic makrami preprocesora ?

> :) już się poprawiłem :>

> Hmmm, niektórzy jak studiują to maja ćwiczenia, na ćwiczeniach
> listy. One są bez sensu i zabierają dużo czasu. Jeden
> z przedmitów to programowanie :))

Lisy jako struktury danych, czy listy zapisów ? (nie kapuje bez wzgledu na
odpowiedz na to pytanie). No ale to raczej OT.

> Właśnie nie jestem pewny...

Ponieważ i tak nie wiem o czym mówisz, inteligentnie nic nie powiem
(lepiej nic nie mówić, niż głupio milczeć).

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert