tob

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 1 Mar 2001, 19:03:32 CET

On Thu, Mar 01, 2001 at 04:48:18PM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> I tego się najbardziej boję. Wuch zaczął rozwijać sie coraz szybciej.
> Jest coraz lepszym narzędziem, jednak wciąż bardzo prostym --- i bardzo
> dobrze.
> A tu nagle ma nadejść rewolucja. Znowu przez dwa lata nie będzie
> instalatora. Założe się, że jego rozwój jeszcze się spowolni. I po co to
> wszystko?

Tak na dobrą sprawę to mi sie pomysł sam z siebie zaczął podobać.
Tzn nie w kontekście wucha, do którego być może
to pasuje jak pieść do oka (overkill mówiąc po naszamu),
ale sama idea textowych X + toolkit jest fajna.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Never make any mistaeks.
	-- Anonymous, in a mail discussion about to a
          kernel bug report

ammunition Clinton Waco, Texas DES Saddam Hussein DES
quiche radar cracking
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Waco, Texas
counter-intelligence Honduras Panama Ft. Bragg Serbian
jihad plutonium Treasury colonel