wuch, a wlasciwie tocfil'e

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 5 Mar 2001, 12:37:29 CET

On Sun, Mar 04, 2001 at 12:42:59AM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Hmm... jest cos w debug.log albo install.stdout. AFAIR nigdzie rurki nie
> są używane, co najwyżej w skryptach pre/post instalacyjnych

Broken pipe to też przy soketach. Tzn jak remote zamknie connection,
a ty probojesz pisać. Możliwe że ftp conn sie zerwało - timeout.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

And 1.1.81 is officially BugFree(tm), so if you receive any
bug-reports on it, you know they are just evil lies.
	-- Linus Torvalds

Serbian kibo Peking
[Hello to all my fans in domestic surveillance] Waco, Texas
FSF spy Soviet  cracking BATF Noriega
$400 million in gold bullion domestic disruption Noriega
FBI Delta Force Honduras terrorist nuclear DES