wuch, a wlasciwie tocfil'e

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 4 Mar 2001, 13:54:27 CET

On Sun, 4 Mar 2001, Paweł Kołodziej wrote:

>                                                  ^^^^^^^
> 						 brakuje -x.y-z.iXXX.rpm
> wiec to jeszcze byl raczej stary tocfile.
> ? tylko na pdksh tak sie nieladnie zachowuje ? nie na kazdym pakiecie ?

No właśnie tylko na tym pakiecie... Pozostałe instalowały się bez żadnych
problemów. Dziwne, nie?

> Hmm... jest cos w debug.log albo install.stdout. AFAIR nigdzie rurki nie
> są używane, co najwyżej w skryptach pre/post instalacyjnych

Tutaj najśmieszniejsze było to, że oba pliki były puste :-O

> :) dzieki. Ale moze cos ci sie nie podoba (poza tym, że niedziala)? Może
> masz jakąś koncepcje jak coś zrobić lepiej ? Jeśli tak, to oczekuje na
> mail'a :)

czego brakuje?
1. Wyszukiwania pakietu -> chcę zainstalować ytalk'a -> biorę find...
2. Podczas instalacji przydałoby się, żeby oprócz paseczka postępu było
poniżej wypisywane co pakiet wyrzuca (takie okieneczko poniżej). Od razu
wiadomo co się dzieje. Wiem, że to jest w install.stdout, ale przy Broken
Pipe on mi się nie utworzył, a poza tym... miło jest na bierząco wiedzieć
co się dzieje :)

To chyba wszystko - jak jeszcze sobie coś wydumam nie omieszkam pomarudzić
:)

Aha - o ile program jest fajny i działa poprawnie to problemy występują
czasem z aktualnością tocfil'ów. To mocno obniża wartość, fajnego
skądinąd, programu.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski