wuch - ściąganie plików :)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 13 Mar 2001, 09:13:33 CET

On Sun, Mar 11, 2001 at 10:16:59PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> :) jasne że nie.
>
> Tak przy okazji, to w uczciwym losowaniu, malekithowi przypadl zaszczytny
> obowiazek dostarczenia dzialającego lib'a rozwiązującego kwestie sciągnia
> plików...

Hej, chyba się umówiliśmy, że libcurl jest ok?

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A computer lets you make more mistakes faster than any
other invention, with the possible exceptions of handguns
and Tequilla.
	-- Mitch Ratcliffe

explosion Honduras KGB supercomputer SEAL Team 6 terrorist
bomb $400 million in gold bullion colonel assassination PLO
genetic SEAL Team 6 PLO NSA domestic disruption Ft. Bragg
Uzi Semtex Delta Force