wuch - ściąganie plików :)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 18 Mar 2001, 20:08:53 CET

Dnia Wed, Mar 14, 2001 at 11:33:16AM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Paweł, robimy to, o czym pisaliśmy w wątku pamięć w wuchu? Bo to by pewnie
> rozwiązało ten problem.

Tia. Generalnie mozna sie przymiezac, ale IMHO jest kilka istotniejszych
spraw.

> Ty to robiesz czy ja?

Jak chcesz to zrob -- ja do nastepnego weekendu jestem raczej
wyłączony z wuch-działalności.

pawelk w pld.org.pl
I edycja konkursu na dobrą radę -- ,,WUCH 2001'' wciąż trwa
!!!    A T R A K C Y J N A   N A G R O D A  C Z E K A   N A   C I E B I E    !!!